2015. április 19.

Diéta - másképp

Nem hagytam abba a diétát, csak módosítottam rajta. Éppen annyit, ami a lelkemnek már elég. Mert érzem és tudom, hogy kell az életmódváltás, de úgy, hogy meg legyen az egyensúly. 

Húst továbbra sem eszek. Nem hiányzik annyira és úgy érzem, jót tesz a testemnek és a lelkemnek. A csirkemell engem egyébként sem tenne boldoggá. Én az a körömpörköltes, odalasos, töpörtyűs fazon vagyok. Ezeket pedig most hanyagolom, addíg, míg jól esik. 

Halat eszek. Szeretem a halat nagyon és nagyon jó a hús pótlására egészség és lélek szempontjából is. Nem viszem túlzásba, de egy héten egyszer fogok enni. 

A glutént továbbra is kerülöm, de nem vagyok hajlandó kizárólag a rizslisztet használni. Sütöttem már gluténmentes kenyeret 6 féle gabonából/magvakból és lényegesen nagyobb élvezetet nyújt, mint az a borzalmas rizskenyér. De ez csak reggelire 3 szelet. Max frissen vajjal :)

A tejtermékekkel továbbra is tanácstalan vagyok. Nem merek tejfölt, kefirt enni, pedig nagyon jó lenne. Egyelőre parkolóállásra állítottam ezt az ételcsoportot. Még figyelem magam, aztán majd meglátom. 

De fogok enni minden zöldség-gyümölcsöt amit megkívánok! Meg savanyúságot is. Kell a testemnek. A magvakat sem fogom nélkülözni, ami jön és megkívánom, megeszem. Az ecetet, fűszereket is teljessséggel használom. 

Cukrot eddig sem használtunk sokat, de amibe kell, abba rakok. Ez nem több, mint 1 kg havi szinten. Talán még annyi sem. A sütikről teljesen leszoktunk, nem édesszájú a család. Viszont néha teszek egy kis mézet a fekete teába, mert rájöttem, hogy üresen nem szeretem. ellenben a zöldet nagyon megszerettem és csakis üresen. 

Alkoholt továbbra is kerülöm, mert az sehogy sem jó. Viszont egy fehér hosszúlépés időközönként szerintem bele fog férni. 

Alkalmakor pedig mértékkel és ép ésszel bűnözök. Legyen az egy szem pogácsa, vagy majonézes saláta, vagy vega gyros. Ennyi muszáj, hogy beleférjen, de fogom figyelni a testem reakcióit. 
Úgy gondolom ez nem felelőtlen döntés, hanem ésszerű. Figyelni fogom magamat és az ösztöneim szerint fogk döntéseket meghozni. 
Sokkal jobb a kedvem, a közérzetem, reménteljesebbnek látok mindent. 
Egyébként mínusz 8 kilónál járok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése