2015. április 6.

Couchsurfing

A minap megint egy érdekes embert sodort hozzánk a couchsurfing. Ismét egy kalandor világjárót.
Elmerengtünk, hogy talán nem hiába.


Ezek az emberek akik nálunk jártak, nem a hétköznapi hátizsákos kanapészörfösök voltak. Nem mindennapi sztorija volt egyiknek sem, de mind végtelenül intelligens és kellemes vendégek voltak.
Vissza és belegondolva ők képviselik mindazt, ami az én életemből kimaradt.

Amíg tini voltam, mindig azt gondoltam, hogy egyszer felkerekedem és elindulok a nagyvilágba szerencsét próbálni és az utamba kerülő jelek, útmutatások szerint menni tovább, addig míg úgy nem érzem célba értem.
Most sem gondolom másképp. Ha nem ekképp alakul az életem, akkor biztos az amazon életet éltem volna. ...és ez a mai napig hiányérzetet ölt bennem.
Férjem ismer engem, tökéletesen tisztában van ezekkel és pont ezért partner, hogy útra keljek Amerikába vagy idegen vendégeket fogadhassak az otthonunkban.
Az ő szájából hangzott el, hogy "Eszti, ezek nem véletlenül kerültek ide. Ha már te nem mehettél, ők hozzák el és képviselik mindazt, ami neked kimaradt.
Valóban.
Nincsenek véletlenek. Egészen biztos.
Ők is inspirálnak, betekintést engednek, ösztönöznek, elámítanak, tapasztalatot adnak és további álmodozásra késztetnek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése