2015. február 5.

Kontroll

Az OITI-be mentünk a leletekkel kontrollra. 
Valamiért nem izgultam. Valamiért az MR óta nem izgultam már. 
Időpontom volt a rendelésen. Így is két órát vártunk. 
Nem volt jó élmény. Rengeteg embert láttam olyan állapotban, amilyenbe nem szeretnék kerülni. Tolókocsival, kopaszon, heges koponyával, sántán, béna végtaggal, legyengült immunrendszertől durván herpeszes szájjal stb. 
De csak beszólítottak. 
Doki nézi, összehasonlítja a képeket és megállapítja, hogy érdemben NEM NŐTT! 
Nem könnyebbültem meg, nem akartam ünnepelni, pezsgőt bontani. Ez nem az a helyzet.
Megállapodtunk, hogy 4 hónap múlva lesz a következő követés. Addigra be kell, hogy álljon a szervezetem az új diétától. Gondoltam én...

Ennyi. Család, barátok, ismerősök örömködtek, de én nem örültem. Még mindig ott van a kis g.ci. Fenyeget, sakkban tart, félelmet kelt. Én akarok az erősebb lenni!!!


Jaaa, egyébként a kontrollt összekötöttük egy sokkal kellemesebb élménnyel és elmentünk utána áztatni. A Dandár fürdőbe mentünk és nagyon-nagyon klassz pár órát töltöttünk ott el. Full relax kinti medencében, egy kis szauna és beszélgetés. Már régóta vágytam erre.  Csak ajánlani tudom a helyet azoknak, akik jó áron családias kis fürdőbe vágynak minden flanc nélkül egy kis retro érzéssel.
A baj csak azzal van, hogy mindig menni kell valami miatt egy idő után... :)

http://www.dandarfurdo.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése