2015. február 11.

Sok gondolat

Sok gondolatom támad a hétköznapi életben melyeket úgy tervezem leírok a blogomban. Persze az adott pillanatban épp nincs idő blogolni, aztán amikor már itt vagyok nem jönnek ugyanazok az érzések. De azért megpróbálom.

A férjem legfrissebb megszállottsága, hogy bakelitlemezeket gyűjt. Be is szerzett valami csúcs szuper jól hangzó cuccot hozzá. 
Egyik nap hazajön Madonna Ray of Light albumával. Persze kihagyhatatlanul olcsó volt... Muszáj volt megvennie. 
Másnap reggel ébredéskor feltette és a "mindjárt visszaalszok" fázisban Madonna csilingelő hangja töltötte be az egész lakást. Valami eszméletlenül kellemes érzés volt! 
Mindig is óriási kedvencem volt ez az album és rég nem hallgattam már. Ezzel a gondolattal be is raktam az autóba a CD-t. (Többnyire a kocsiban tudok hangosan, teljesen egészében zenét hallgatni.) Nagyon szeretem! De nem is ezt akartam kikanyarítani... 
Van egy szám rajta, a Little Star. 



Mindig gyengéd érzelmeket vált ki belőlem. 
Régebben amikor hallgattam a fiam még pici volt és mindig arra gondoltam, hogy mennyire szeretem őt, milyen fontos nekem és majd ha a húgomnak és a sógornőmnek is lesz gyereke meg fogom nekik mutatni ezt a számot, hogy érezzék azt amit én.
Azóta van már egy gyönyörű kislányom is, egy igazi Little Star. Úgyhogy mikor újra hallgattam a dalt, újra túlcsordultam azzal a mellfeszítő, büszke, meleg és gyengéd érzéssel, hogy micsoda fantasztikus gyerekeim vannak. Az egyik legszebb érzés a világon! Mert tényleg fantasztikusak és mert tényleg ők a legfontosabbak nekem!
Úgyhogy csilingeljen Madonna hangja!

Never forget who you are, little star
Never forget how to dream, butterfly

God gave a present to me
Made of flesh and bones
My life, my soul
You make my spirit whole

Never forget who you are, little star
Shining brighter than all the stars in the sky
Never forget how to dream, butterfly
Never forget where you come from, from love

You are a treasure to me
You are my star
You breathe new life
Into my broken heart

May angels protect you
And sadness forget you, little star
There's no reason to weep
Lay your head down to sleep, little star

May goodness surround you
My love I have found you
Little star, shining bright

You breathe new life
Into my broken heart

Never forget who you are, little star
Shining brighter than all the stars in the sky
Never forget how to dream, butterfly
Flying higher than all the birds in the sky

Never forget who you are, little star
Never forget where you come from, from love

Little star
Little star
Little star
From love

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése