2015. február 24.

Egy hónapja...

Egy hónapja tart a diéta. 
Elég vicces, mert éppen most is kókuszos, meggyes sütivel van tele a szám...


Szóval egy hónapja nem eszek:
  • tejterméket
  • glutén tartalmú élelmiszereket
  • húst, halat
  • meg egy csomó mindent még, mint cukor, ecet, vöröshagyma, savanyúság, száraz hüvelyesek. Na meg nem is piáltam :)

Konklúzió? 
Jobb a közérzetem. Nem vagyok felpuffadva, nem érzem magamat tele. A WC-re menés mondhatni, rendszeres, bazi NAGY siker. Ha-ha-ha!!!!  2 kilót fogytam, de a ruhák lényegesen szellősebbek rajtam. 
A kiütések a nyakamon nem tűntek el és a hajhullásom sem múlt el. Továbbra is szédülök.

Ami nagyon, de nagyon hiányzik az a tejföl! Megveszek a hiányától. Idővel, majd nekem is lehet főzőtejszínt használnom, de az más lesz. 
Persze hiányzik a foszlós kenyér is és a fincsi péksütemények. Hiányzik maga a kelt tészta készítés is. imádok dagasztani, keleszteni, formázni és lesni, ahogy aranyszínű csoda lesz a tésztából. 
Most csak a rizskenyeret leshetem. Egyszer jobban sikerül, máskor meg rosszabbul. még mindig kísérletezek az arányokkal.
A savanyúságok is hiányoznak. Korábban képes voltam egy ültő helyemben megenni egy üveg csemege uborkát és társait. Már jár az agyam, hogy nyáron hogyan tudom majd ezeket pótolni.
A hús egyáltalán nem hiányzik. Vasárnapi ebédekkor laskagombával helyettesítem és imááádom!!!! Na persze a szalonna, sonka, töpörtyű azért befigyelhetne néha. 
A halat is szívesen megenném. Nagyon szeretem és túlzás, ha azt mondom, hogy hiányzik, mert nem sokszor ettünk eddig sem halat, hús helyett viszont szívesen megenném. Úgy tervezem, nyárra ez már egy alkuképes engedmény lesz. Majd meglátjuk. 

Szóval, gyűröm-gyűröm, de továbbra sem tudom elképzelni örökre így az életemet. Aki ismer, tudja, hogy mennyire szeretem az élvezeteket,  például a tejfölös lángosról nem bírok örökre lemondani. 
De egyelőre kitartok!

Update 

Van még pár lényeges dolog amit elfelejtettem megemlíteni:
  • Nagyon sok sót használunk. A zöldségek, krumpli, rizs bazi sok sót vesz fel. A doktornő szerint ez oké. Kizárólag parajdi sót veszek. A világ egyik legjobb sója!
  • Rengeteg tojás fogy. Mert ugye egy csomó mindenbe kell kötőanyagként. Kb. kétszer annyi tojást használunk, mint korábban. 
  • Komoly összegeket költünk zöldség/gyümölcsre. Húsra és tejtermékre semmit. 
  • Nagyon sokat használom a serpenyőimet és a turmixot. Amúgy nagyon nem vagyok krémleves és pempő párti, de a kencék többségét turmixolom. 
  • Megszerettem pár dolgot, amit korábban nem igazán csíptem. Ilyen például a zellerszár, az édeskömény és a rostos narancsjuice.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése