2015. február 17.

Ma minden finomabb

Ma minden nagyon finom volt. 

Reggelire saját sütésű rizskenyeret ettem, amit  az új IKEA-s szilikonos formában sütöttem. Nagyon sokat böngésztem szilikonos kenyérsütő forma után és kiderült, hogy a legkézenfekvőbb megoldás az IKEA, mint mindig. 1700 forintért nem sokat kockáztattam. 
Szóval a kenyérre tegnap csináltam kencéket. Az egyik a krumplikörözött, ami teljesen megegyezik a túrós körözött ízvilágával. egyszerűen fenomenális. 
Aztán csináltam még pórékencét is. 3 féle zsiradékban pároltam meg a pórét, majd kissé átturmixoltam és magvas mustárt adtam hozzá. Basszus!!! Majdnem, mint a töpörtyűkrém. De csak majdnem... :/
Mindehhez olyan paradicsomot ettem, ami finom volt! Így február derekán találtam ízletes paradicsomot. hozzá kell tennem magyar. De micsoda felüdülés volt!
Szóval a reggeli mennyei!


Ebédre fejtett bablevest és paprikáskrumplit főztem.
A levest úgy főztem, mint egyébként, csak most kipróbáltam a rántást rizsliszttel. Teljesen jól működik, annyi, hogy nem lesz tőle selymes, mint a búzalisztes rántással. 
Evéskor tettem bele egy kis limelevet. Az ecet nagyon hiányzik, de  már kísérletezgetek a lime-mal. 
A paprikáskrumplit is pont úgy csináltam, mint szoktam, csak vöröshagyma helyett póréval, mert ugye a vöröshagyma nem megengedett. Nagyon finom lett, épp úgy mint mindig. 
Az utolsó pillanatban csináltam hozzá egy uborkasalátát, azt is limelével és egy csipet cukorral. Teljesen jó lett!
Úgyhogy ezt a mai napot sikeresként könyvelhetem el! Már csak valami édesség hiányzik. Még gondolkodom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése