2015. március 7.

Fagyikiállítás - vagy csak álmodom?

De nem! Nem álmodom!

Tudniillik visszatérő álmaim vannak a fagyizással. Durva. Általában kora tavasszal jelentkeznek ezek az álmok és a lényeg mindig ugyanaz. 
Fagyizót keresek, amiről hallottam már, vagy jártam ott régebben és tudom, hogy nagyon finom fagyi van ott. Általában ezek pici kis üzletek a Budai úton a tízemeletesek alatt, vagy szemben a volt laktanya területén eldugva. Ja, meg Olaszban is mindig keresem a fagyizókat ahol jártam már korábban. Mondjuk ilyen volt már igazából is, hogy visszatértem egy fagyizóba, ahol mondjuk évekkel korábban jártam.



Summa summarum rajongó vagyok! Nem vagyok édesszájú, de fagyizni imádok. De csak jó fagyit! 
Sajnos az utóbbi években annyi szar fagyival találkoztunk (vagy kifinomult az ízlésem), hogy sokszor a kukában landolt. 
Meghitt családi program szokott lenni, hogy felülünk a biciklire vagy az autóba és elmegyünk fagyizni a jó helyekre. Ezek általában városon kívül vannak, képesek vagyunk akár 30 km-t utazni, hogy nyaljunk egyet. 

A fiam egyik nyáron, pontozási elvekkel még fagyitesztet is csinált a városban található fagyizókról.

A diéta miatt, most ez is kicsit dugába dől. Óriási űrt hagyva maga után. 
Vagy mégsem?

Még a diéta előtt elhatároztam, hogy elmegyek az első fagyi kiállításra. Aztán meginogtam, hogy minek, ha egyszer nem ehetek. De aztán azt mondtam, hogy lófaszt fogok én lemondani mindenről a diéta miatt! Nem leszek egy szánalmas remete!
Úgyhogy elmentem, azzal az elhatározással, hogy sorbet-t (víz alapú gyümölcsfagyi) simán ehetek. 

Fagyimennyország!!!!!!! Óóóóóóhhhh!

Minden várakozásomat felülmúlta!
Az, hogy bőven voltak sorbet fagyik, még hagyján, na de volt vegánfagyi is, amit simán ehetek és valami mennyei! 
Óriási választék. Tökmagfagyi, palacsintafagyi, fánkfagyi, korianderes gyömbérfagyi, málnás paprikafagyi, sós karamellafagyi, fekete vaníliafagyi, teafagyi, céklafagyi, petrezselymes kiwifagyi! Legszívesebben beköltöztem volna oda!

Remekül éreztem magam! Kicsit kiléptem a jelenlegi komfortzónámból és ez nagyon jót tett. Még aznap mint valami duracellnyuszi, itthon takarítottam, főztem, annyira feltöltődtem energiával!
Konklúzió:                              Nem mondok le a fagyizásról!
Vizes fagyi mindig mindenhol akad, a vegánfagyiról nem is beszélve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése