2014. december 17.

Kineziológusnál jártam

A diagnózis után több jelet kaptam különböző emberektől, hogy itt az ideje nyitnom az ezoterikus/holisztikus módszerek, terápiák felé. Eddig valahogy az életemen kívül tudtam ezeket a dolgokat.
Mivel érzem és tudom, hogy belső lelki okai vannak, hogy az a kis genya kialakult a fejemben, eljött az idő, hogy segítségért folyamodjak egy külső emberhez, terapeutához, aki nem pszichológus.
Itt is a legbelső érzéseimre hallgattam és bejelentkeztem egy pesti kineziológushoz akiről egy barátom mesélt.
Nagyon jól tettem.
Nem jártam igazán körbe a témát, nem is készültem különösebben a találkozásra. Volt egy kialakult képem  a kineziológusról és nagyon meglepődtem mikor találkoztunk. Egy velem nagyjából egykorú, csinos, meleg kisugárzású nővel álltam szemben, akivel egyből közvetlen hangnemet ütöttünk meg.
Elmondtam neki miért jöttem, ő kérdezett egy csomó mindent és jegyzetelt.
Valahol az első fél óra után eltörött a mécses és megindultak a könnyeim. Nem tudom leírni vagy elmesélni, hogy pontosan mi-hogy történt ott. Mindig tudta mit kell kérdezni, mindig rátapintott a lényegre, mindig jelentőségteljes dolgokat feszegetett és mindig értett engem. Érzelmek és érzések hada masírozott át rajtam.
Megcsinálta az első oldást, elmondta, hogy mire ügyeljek a jövőben, kaptam házi feladatot és a testem azt jelezte, hogy 6 hét múlva menjek legközelebb.
A nála eltöltött közel két óra, pikk-pakk elrepült mégis úgy tűnt, mintha hosszú órákat töltöttem volna ott. Könnyűnek, frissnek és reménytelinek éreztem magamat utána. 
Csak bízni tudok benne és magamban, hogy mindez segít. Már nagyon várom a következő találkozást, ami mellesleg a kontroll MR után lesz...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése