2014. november 13.

WALKenergie

Gabi barátnőm unszolt, hogy menjünk már el kipróbálni ezt a WALKenergie-t. Fogalmam sem volt miféle mozgásforma ez. Tájékozódásképpen megnéztem ezt a videót:


Hát elmentünk. Nem volt túl szimpatikus a hely, úgy éreztem "outsider" vagyok, volt pár igazi affekta fitnessteremtöltelék akik nem az én világom. Sebaj, kicsi leadok ebből az előítélkezésből is...
Nézem ezeket a szerkezeteket, hát én azt hittem ez amolyan rendes futópad vagy mi, bár még olyant sem láttam közelről soha.  De nem. Teljesen mechanikus, a saját lábunkkal hajtjuk és van rajta egy tekerős gomb amivel az ellenállást lehet állítani.
Tyűha, ez kemény lesz!
Annyira nem volt az. Talán jobb kondiban vagyok, mint hittem és le sem pereceltem a szerkezetről. Fegyelmezett légzéssel, teljesen végigcsináltam az órát és élveztem! A körülmények az óra végén sem voltak szimpatikusak, de csak nem adom fel egy óra után!
Elmentem még egyszer és még jobban élveztem. Volt egy olyan blokk, ahol csak dinamikusan kellett lépegetni, perceken át, némi karmunkával, dübörgött az elektronikus zene és olyan hatást váltott ki belőlem, hogy majdnem elbőgtem magam. Nem a kíntól, az élvezettől!
Úgyhogy bejelentkeztem további órákra is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése