2014. november 3.

Neurológiai szakrendelésen 1

Szólítanak, bemegyek, elmondom mi a helyzet. megemlítem, hogy azért jöttem, mert az orvosok mindig prevencióról beszélnek, meg a férjem kollegájának felesége nem rég hunyt el agydaganat miatt. Szem kiguvad:
"-A rák nem jön csak úgy a semmiből! Annak vannak előjelei!"
Oké.
Közli, hogy a háziorvosom az egyik legjobb házi orvos a városban, egészen biztos nem alaptalanul mondta, hogy semmi bajom.
Oké.
Megvizsgál, de nem mond semmit. Illetve de. Hogy a háziorvos által javasolt gyakorlatokat kellene csinálni.
Oké.
Megkérdezi:
"-Vényköteles gyógyszert akar vagy természetes alapanyagút?
-?????? Hát... Amelyik kevésbé káros a szervezetre."
Szem kiguvad.
"-Csak nem gondolja, hogy mi itt mérgezzük as betegeket???
-Hát, szerintem a gyógyszeripar egy jól megalapozott üzlet."
Szem kiguvad.
"-Na ennek most itt se helye, sem ideje, hogy ezt megtárgyaljuk!"
Oké.
Megemlítem, hogy a kezem és a lábam is szokott rendszeresen zsibbadni. Még megvizsgál valamit rajtam és megkérdezi mi a foglalkozásom. Majd mikor közlöm vele, hogy mivel foglalkozom, elégedett fejet vág és a következő lehetőségeket ajánlja fel:
" -Négy lehetősége van. Gyógyszeres kezelés, fizikoterápia, műtét és csuklószorító.
-...és ezt most itt el kell döntenem???
-Igen."
Na itt az én szemem guvadt ki.
Közöltem vele, hogy ennek még utánanéznék. Erre elfordult és az asszisztensnek elkezdte diktálni, hogy a beteg informális tájékoztatást választ a felkínált gyógymódok helyett. Hozzáteszem, semmiféle diagnózist nem közölt velem.
Majd az alábbi módon zártuk le a találkozást:
"-Elküldöm MR-re, de mindketten tudjuk, hogy az negatív lesz!"

Kezembe nyomott egy wikipediaról kinyomtatott papírt mely a "Jóindulatú helyzetfüggő szédülés"-ről szól és ennyi.
Hűűű, ez nagyon kemény volt. Már sajnáltam is, hogy elmentem a nyavajás rendelésre. Szinte szégyelltem magam, hogy zaklatni mertem az elfoglalt doktornőt.
Gondoltam magamban, azért az MR-re elmegyek majd, de aztán ennyi.
Az MR vizsgálatra 2,5 hónapra kaptam időpontot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése