2014. november 8.

Közben ami bennem zajlik

A diagnózis egy tény. A hozzákapcsolódó következő lépés is egy tény. Na de ami valójában bennem zajlik? Az már nem egyszerű.
Több olyan impluzus is ért, mely egyre közelebb vezet ahhoz, hogy szembe kell néznem magammal. Mindig is sejtettem, hogy a lelkemben dúló viharok  és általuk okozott sérülések nem múlhatnak el nyomtalanul, hogy előbb utóbb ezek valamilyen formában felütik fejüket.
Hát most eljött az ideje és én eldöntottem, hogy nem mehetek el a dolgok mellett, nem zárhatom magamba a sok rosszat.

Szembenéztem azzal, hogy az ami a fejemben nőtt, teljes mértékben lelki eredetű. Lehetne Csernobilra mutogatni, az egészségtelen életmódra, az örökletes génekre, de én tudom, hogy nem ezek a kiváltó okok. Az elmúlt években rengeteget sajgott a lelkem, rengeteget szomorkodtam, szorongtam, vívódtam, sírtam. Na nem azért mert nekem olyan szörnyű életem van, hiszen van egy fantasztikus férjem és két fantasztikus gyerekem, szép lakásban lakunk és anyagilag sem szűkölködünk.
Most itt folyamatosan írok és visszatörlök, mert nem tudom hol kezdjem vagy ne kezdjem... Honnan indult az ok-okozat.
Legyen ez egy következő bejegyzés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése